TÍTOL: SWIFT I BRAINY. MISSIÓ PREHISTÒRIA



AUTORA: BLANCA ÁLVAREZ


IL·LUSTRADOR: DIEGO ALDAZ


PÀGINES: 142


ISBN: 978-84-267-3378-8


EDICIÓ: 1


FORMAT: 13 x 20 cm


ENCUADERNACIÓ: rústega


COL·LECCIÓ: Neuroaventures


NÚMERO: 5


• Escrit per una neuropsicòloga infantojuvenil.
• Dirigit a nens i nenes entre 7 i 11 anys.

Swift i Brainy han viatjat a la prehistòria i necessiten la teva ajuda per memoritzar tot el que passi en aquesta aventura i poder tornar a casa. Aconseguireu la medalla de la supermemòria?

Entrenar la memòria suposa un gran benefici per a totes les persones. Tot i que actualment es compta amb bancs de dades permanentment accessibles, una bona capacitat per memoritzar suposa una millora en habilitats com el raonament, ja que afavoreix la disposició d’un nombre més gran de dades amb què realitzar operacions mentals. Concretament per a nens i nenes en edat escolar, la lectura de llibres adaptats al seu nivell de desenvolupament pot suposar un gran benefici. Si, a més, s’hi afegeixen activitats orientades a l’entrenament específic de la memòria, el desenvolupament de la mateixa es potencia de manera exponencial d’una manera amena i divertida.

L´autora d´aquest llibrejoc és Blanca Álvarez, neuropsicòloga clínica i Psicòloga sanitària. Especialista en intervenció logopèdica. Coordinadora del programa de pràctiques a Psicòlegs Pozuelo. Docent col·laboradora a ISEP (Institut Superior d’Estudis Psicològics) i en diversos màsters, congressos i jornades a l’àrea de l’educació i la salut. Experta en atenció psicològica a Urgències, Emergències i Catàstrofes. Àmplia experiència i interès en recerca, amb múltiples publicacions a revistes d’impacte i la participació en diferents projectes amb diferents institucions. Experta en memòria, demències i reserva cognitiva.

Aquest llibre proporciona a través d’una història propera i interactiva, l’entrenament ideal per desenvolupar diferents habilitats neuropsicològiques, cognitives i emocionals. El lector adquireix el gust per la lectura gràcies al llenguatge clar, senzill i divertit que es presenta, i a través dels següents elements:

  • Introducció de lector dins de l’aventura com un personatge més: els protagonistes es dirigeixen de manera directa al lector i li fan intervenir.
  • Nombroses activitats i endevinalles: amenitzen la història i marquen l’ordre a seguir en la lectura.
  • Salts de pàgina al llarg de el llibre: eviten la sensació d’avançar amb lentitud en la lectura.
  • Temes variats i d’interès per als nens: preocupacions, problemes i moralitats útils a la franja d’edat a què va dirigit.
  • Lliurament d’una “medalla” després de finalitzar el llibre: acredita l’adquisició de cada superpoder per generar la sensació d’avanç i millora.

AUTORA

Blanca Álvarez



Neuropsicòloga clínica i Psicòloga sanitària. Especialista en intervenció logopèdica. Coordinadora del programa de pràctiques a Psicòlegs Pozuelo. Docent col·laboradora a ISEP (Institut Superior d’Estudis Psicològics) i en diversos màsters, congressos i jornades a l’àrea de l’educació i la salut. Experta en atenció psicològica a Urgències, Emergències i Catàstrofes. Àmplia experiència i interès en recerca, amb múltiples publicacions a revistes d’impacte i la participació en diferents projectes amb diferents institucions. Experta en memòria, demències i reserva cognitiva.

Veure més…

IL·LUSTRADOR

Diego Aldaz



Il·lustrador amb més de 10 anys d’experiència en el medi. Ha treballat diversos anys dibuixant les aventures del Superheroi tricolor “Capità Escut”. El seu treball s’ha publicat a les revistes i editorials més importants del seu país (Ecuador). Li agrada el còmic, el manga, la creació de personatges i tot allò relacionat al món de les arts gràfiques.

A l’Editorial Sentir és l’il·lustrador de la col·lecció Neuroaventures.

Veure més…