A l’escola amb la Pepa

15,80 

Otras opciones
15,80 

En Stock

  • ISBN: 9788426728074
  • Tipo de Encuadernación: Tapa dura
  • Dimensiones de producto: 22.5x22.5x1
  • Número de páginas: 45

Libro físico

  • Envíos a todo el mundo

Más información

Descripción

Índice

Detalles

Colecciones

Categorías

Características

  • Autor: M.Nieves Seseña; Chema Gracía
  • Tipo de Encuadernación: Tapa dura
  • Número de páginas: 45
  • Idioma: Catalán
  • Fecha de publicación: 2020

Descripción

· Escrit per una experta en discapacitat.

· Per a nens i neces d’entre 4 i 8 anys.

La Pepa és una nena a qui li agrada molt jugar amb els seus amics de l’escola. Cadascun té diferents capacitats i dificultats. Els vols conèixer? Sabies que tots tenim capacitats i dificultats? Saps quines són les teves? Vols descobrir més sorpreses amb la Pepa?

Als contes i, en general, a la literatura universal, el tema de la discapacitat ha estat tractat sovint, però no sempre de la mateixa manera o amb la mateixa intenció. Aquest conte pretén sensibilitzar nenes i nens en el respecte a les diferències entre les persones, a través del coneixement dels diversos tipus de discapacitat, representats pels personatges que van apareixent.

L’autora d’aquest conte és M. Nieves Seseña, Psicòloga, pedagoga, experta universitària en recursos humans i direcció d’empreses. Especialista, amb més de 35 anys d’experiència, en orientació escolar, professional i laboral de persones amb discapacitat. Pedagoga del Centre Base núm. 6 d’Atenció a Persones amb Discapacitat de la Conselleria de Polítiques Socials, Famílies, Igualtat i Natalitat de la Comunitat de Madrid.

Aquest conte proporciona un llenguatge clar, senzill i divertit i conté elements que ajuden a entendre la difícil situació per la qual passa la protagonista. A més, permet treure a la llum part de l’univers interior del petit/a lector/a:

· Preguntes que fomenten la reflexió i el desenvolupament de la intel·ligència emocional

· Element de transició a buscar per les pàgines del conte

· Jocs per als petits lectors

· Recomanacions per adults

· Neurisobre al final del conte

· Dos tríptics que aporten una major creativitat i riquesa a la història

Si vols explicar un altre tipus de situacions complexes a nens/es i no saps com, no et perdis els llibres de la col·lecció Creixicontes i Senticontes.

Valoraciones

No hay valoraciones aún.

Sé el primero en valorar “A l’escola amb la Pepa”

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

SKU: 9788426728074 Categorías: , , , , , Etiqueta:
Coleccion: Neuricuentos