Descripción
EN PREVENDA
Una història real de supervivència, esperança i amistat explicada per primera vegada als més petits.
Aquest conte acosta nens i nenes de 7 a 12 anys a un dels episodis més commovedors del segle XX: el Miracle dels Andes. A través d’una narració sensible, lluminosa i adaptada al públic infantil, Eduardo Strauch, supervivent de l’accident aeri, i Rafa Guerrero, psicòleg expert en trauma, aferrament i intel·ligència emocional, transformen una experiència extrema en un relat sobre la força interior, la confiança en els altres i la importància de no rendir-se. Enmig de la neu, la por i la incertesa, els protagonistes descobreixen que cada pas compta, que l’esperança ens pot sostenir fins i tot en els moments més difícils i que la vida mereix ser celebrada.
Amb il·lustracions de Paula Marco i pròleg de Nando Parrado i Roberto Canessa, aquest conte emocionant i profundament humà permet a les noves generacions conèixer aquesta història des d’una mirada propera, respectuosa i lluminosa. Una obra orientada a treballar valors com la resiliència, l’esperança, l’amistat, la superació i la confiança, amb un tractament sensible i respectuós d’una història difícil, curosament adaptat al públic infantil.
Eduardo Strauch va néixer a Montevideo l’any 1947. És pare de cinc fills i avi de tres nets. És autor del llibre Desde el silencio, una obra en què reflexiona sobre el que va viure i aprendre durant l’odissea als Andes. Arquitecte i artista plàstic, també imparteix conferències en què comparteix els aprenentatges extrets d’aquella experiència. És un gran amant de la vida, la natura i l’amistat.
Rafa Guerrero és psicoterapeuta especialitzat en trauma, aferrament, intel·ligència emocional i addiccions tecnològiques. És llicenciat en Psicologia Clínica i de la Salut per la Universitat Complutense de Madrid i doctor en Ciències de l’Educació. A més, té un màster en Psicoteràpia Breu i en intervenció en trauma mitjançant EMDR. És expert en TDAH, trastorns de l’aprenentatge i problemes de conducta. És autor de més d’una vintena de llibres i contes, entre els quals destaquen La mirada del Jordi, Els 4 cervells de l’Arantxa, L’enrabiada de l’Arantxa, La por de l’Arantxa, La tristesa de l’Arantxa i Coneix l’Alegria.













Valoraciones
No hay valoraciones aún.